0

کالا را چطور ارسال کنید؟

– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با همکاران ما جداً، خودداری کنید.

شما میتوانید درخواست مرجوعی خود را تا 7 روز به ما اعلام کنید.

– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)

 
– بسته خود را به آدرس زیر ارسال کنید.

استان تهران – دماوند – گیلاوند- خیابان سپاه، مارکت نارنج -پلاک 31- کد پستی 7869439719

هزینه ارسال چطور محاسبه خواهد شد؟

– 1 در صورتیکه ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش هنرکده اریازو برسد، هزینه‌های ارسال به عهده هنرکده آریازو میباشد.
– 2 در صورتیکه انصراف از خرید و یا تایید نشدن ایراد و مغایرت توسط کارشناسان هنرکده آریازو، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، تصویری رسید را به آدرس aryazo.ir@gmail.com ارسال فرمایید.

-درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس aryazo.ir@gmail ایمیل کنید.

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
پیام خود را در صفحه  “تماس با ما”  با انتخاب موضوع مرجوعی کالا ، ارسال کنید و یا اینکه با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش در هر یک از روش‌های بالا الزامی است.