0


سوالات متداول

شرایط بازگرداندن کالا چگونه است؟

لطفاً پیش از خرید، موارد زیر را به‌دقت بخوانید؛ زیرا ثبت هر سفارش در سایت آریازو به معنی موافقت با شرایط زیر است.

شرایط بازگرداندن کالا

در شرایطی که ایراد کالا درب منزل قابل تشخیص نباشد ، شما میتوانید از طریق پروفایل خود ، صفحه تماس با ما و یا تلفن ،درخواست مرجوع شدن کالا را تا 7 روز مطرح و کالای خود را مرجوع نمایید ، در غیر اینصورت امکان مرجوع نمودن کالا وجود نخواهد داشت.

 ‏‏بازگرداندن سفارش و کالاهای معیوب

لطفا هنگام تحویل توسط مامور ارسال، اقلام سفارش خود را به دقت بررسی نمایید. تغییر یا لغو سفارش به دلیل ایرادهای ظاهری و قابل تشخیص در زمان تحویل کالا ، بعد از تحویل سفارش به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟
چطور درخواست خود را جهت بازگردان کالا (مرجوعی کالا) به شما اطلاع دهم؟

از طریق یکی از روش‌های زیر، درخواست خود را اطلاع دهید:
1-  با شماره های اعلام شده در سایت تماس گرفته و کالای خود را مرجوع کنید .

2 – پیام خود را در صفحه“تماس با ما”  با انتخاب موضوع مرجوعی کالا، ارسال کنید.

توجه: جهت رسیدگی به درخواست، ذکر شماره پیگیری سفارش الزامی است.

شرایط گارانتی آریازو

امروزه توجه به کیفیت کالا از مهمترین وظایف فروشندگان کالا است و خدمات پس از فروش ضامن حفظ این کیفیت می باشد.

 
 
 
 
 
 
 
 

جهت سهولت در پیگیری گارانتی دستگاه خود می توانید از طریق شماره 09113072518 اقدام نمائید.

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

.وارد پروفایل خود شوید.

2.وارد قسمت سفارشات من شوید.

3.روی قسمت جزییات سفارش کلیک کنید.

4.روی قسمت لغو مرسوله کلیک کنید.

5.دلیل لغو سفارش را انتخاب کنید.

6.سفارش شما لغو شد.

لطفا جهت مرجوع وجه سفارش شماره کارت و شماره ملی خود را در قسمت ویرایش حساب یا تنظیمات  وارد نمایید.

چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم ؟
وارد سایت شوید و در حساب کاربری خود در قسمت سفارش ها
روی گزینه نمایش یا فاکتورهای کلیک کنید.
  1. در این قسمت میتوانید سفارش خود را ببینید.
  2. میتوانید در این قسمت روند آماده سازی و مراحل ارسال سفارش خود را پیگیری کنید.